fredag 20 augusti 2010

Klädförsäljning

Hej!

Finns det någon som vill köpa några linnekläder? Kanske någon ny medlem som behöver förstärka sin gardrob? Jag säljer ut några av mina dräkter. Då jag inte är någon utbildad sömmerska säljes de (med undantag för manteln) för ett pris som ungefär motsvarar materialkostnaden. Med undantag från manteln och den naturfärgade särken så är samtliga sydda för min längd, dvs ca 159cm.


Manteln har jag inköpt vid en medeltidsmarknad för länge sedan men är använd endast ett 10-tal gånger. Pris 400kr. Den är inte sydd för att gå ner till anklarna, och passar således både korta och långa, män som kvinnor.

Grön linneklänning 250kr. Strl S-M.
lila surcot i linne 150kr. Strl M-L.

Roströd linneklänning 250kr. Strl S-M.
Naturfärgad linnesärk/underklänning 150kr. Strl M-L.

För mer information kontakta Matilda.
Alla kläder säljes i befintligt skick. Hämtas och betalas i Malmö senast den 31 augusti.

Inga kommentarer: